master's thesis
Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća

Brus, Marlena
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek
Department of Bioeconomics and Rural Development

Cite this document

Brus, M. (2022). Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069

Brus, Marlena. "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069

Brus, Marlena. "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069

Brus, M. (2022). 'Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069

Brus M. Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek; 2022 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069

M. Brus, "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069

Please login to the repository to save this object to your list.