Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek Department of Bioeconomics and Rural Development
Cite this document
Mijatović, I. (2023). Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji mliječnih proizvoda (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:443530
Mijatović, Ivana. "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji mliječnih proizvoda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:443530
Mijatović, Ivana. "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji mliječnih proizvoda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:443530
Mijatović, I. (2023). 'Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji mliječnih proizvoda', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:443530
Mijatović I. Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji mliječnih proizvoda [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek; 2023 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:443530
I. Mijatović, "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji mliječnih proizvoda", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:443530