Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek Department of Bioeconomics and Rural Development
Cite this document
Brus, M. (2022). Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069
Brus, Marlena. "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069
Brus, Marlena. "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069
Brus, M. (2022). 'Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069
Brus M. Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek; 2022 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069
M. Brus, "Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:990069