diplomski rad
Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda

Tukara, Mirna
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj

Citirajte ovaj rad

Tukara, M. (2018). Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:024592

Tukara, Mirna. "Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:024592

Tukara, Mirna. "Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:024592

Tukara, M. (2018). 'Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:024592

Tukara M. Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2018 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:024592

M. Tukara, "Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:024592

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.