završni rad
Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo

Ćavar, Karlo
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj

Citirajte ovaj rad

Ćavar, K. (2022). Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883

Ćavar, Karlo. "Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883

Ćavar, Karlo. "Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883

Ćavar, K. (2022). 'Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 16.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883

Ćavar K. Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2022 [pristupljeno 16.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883

K. Ćavar, "Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.