Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj
Citirajte ovaj rad
Ćavar, K. (2022). Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883
Ćavar, Karlo. "Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883
Ćavar, Karlo. "Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883
Ćavar, K. (2022). 'Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883
Ćavar K. Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2022 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883
K. Ćavar, "Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883