Ostalo - Ostalo
MARKETING AGROSUBJEKATA U INFORMATIČKOM OKRUŽENJU
Poljoprivreda, 18 (2012), 1; 74-75. urn:nbn:hr:151:996770


Citirajte ovaj rad

Turkalj, D. (2012). MARKETING AGROSUBJEKATA U INFORMATIČKOM OKRUŽENJU. Poljoprivreda, 18. (1), 74-75. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:996770

Turkalj, Davorin. "MARKETING AGROSUBJEKATA U INFORMATIČKOM OKRUŽENJU." Poljoprivreda, vol. 18, br. 1, 2012, str. 74-75. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:996770

Turkalj, Davorin. "MARKETING AGROSUBJEKATA U INFORMATIČKOM OKRUŽENJU." Poljoprivreda 18, br. 1 (2012): 74-75. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:996770

Turkalj, D. (2012) 'MARKETING AGROSUBJEKATA U INFORMATIČKOM OKRUŽENJU', Poljoprivreda, 18(1), str. 74-75. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:996770 (Datum pristupa: 24.11.2024.)

Turkalj D. MARKETING AGROSUBJEKATA U INFORMATIČKOM OKRUŽENJU. Poljoprivreda [Internet]. 12.06.2012. [pristupljeno 24.11.2024.];18(1):74-75. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:996770

D. Turkalj, "MARKETING AGROSUBJEKATA U INFORMATIČKOM OKRUŽENJU", Poljoprivreda, vol. 18, br. 1, str. 74-75, Lipanj 2012. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:996770. [Citirano: 24.11.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.