diplomski rad
Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji

Vrkić-Nedoklan, Željka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj

Citirajte ovaj rad

Vrkić Nedoklan, Ž. (2013). Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696

Vrkić Nedoklan, Željka. "Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696

Vrkić Nedoklan, Željka. "Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696

Vrkić Nedoklan, Ž. (2013). 'Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 14.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696

Vrkić Nedoklan Ž. Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2013 [pristupljeno 14.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696

Ž. Vrkić Nedoklan, "Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.