diplomski rad
Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji

Galić, Andrea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj

Citirajte ovaj rad

Galić, A. (2017). Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836

Galić, Andrea. "Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836

Galić, Andrea. "Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836

Galić, A. (2017). 'Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836

Galić A. Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2017 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836

A. Galić, "Uloga marketinga u iskustvenoj ekonomiji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:723836

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.