diplomski rad
Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda

Mirna Tukara (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Zavod za Agroekonomiku
Citirajte ovaj rad...

Tukara, M. (2018). Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:024592

Tukara, Mirna. "Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:024592

Tukara, Mirna. "Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:024592

Tukara, M. (2018). 'Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:024592

Tukara M. Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2018 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:024592

M. Tukara, "Primjena e-marketinga na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:024592