diplomski rad
Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi

Marijan Matić (2014)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj
Citirajte ovaj rad

Matić, M. (2014). Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:377839

Matić, Marijan. "Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:377839

Matić, Marijan. "Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:377839

Matić, M. (2014). 'Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 12.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:377839

Matić M. Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2014 [pristupljeno 12.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:377839

M. Matić, "Uloga projektnog marketinga u poljoprivredi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:377839