Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj
Citirajte ovaj rad
Vrkić Nedoklan, Ž. (2013). Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696
Vrkić Nedoklan, Željka. "Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696
Vrkić Nedoklan, Željka. "Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696
Vrkić Nedoklan, Ž. (2013). 'Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696
Vrkić Nedoklan Ž. Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2013 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696
Ž. Vrkić Nedoklan, "Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696