Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek Department of Bioeconomics and Rural Development
Cite this document
Šafran, L. (2020). Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125
Šafran, Lucija. "Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125
Šafran, Lucija. "Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125
Šafran, L. (2020). 'Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125
Šafran L. Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek; 2020 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125
L. Šafran, "Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125