undergraduate thesis
Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća

Šafran, Lucija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek
Department of Bioeconomics and Rural Development

Cite this document

Šafran, L. (2020). Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125

Šafran, Lucija. "Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125

Šafran, Lucija. "Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125

Šafran, L. (2020). 'Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, accessed 25 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125

Šafran L. Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek; 2020 [cited 2022 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125

L. Šafran, "Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125

Please login to the repository to save this object to your list.