završni rad
Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća

Šafran, Lucija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj

Citirajte ovaj rad

Šafran, L. (2020). Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125

Šafran, Lucija. "Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125

Šafran, Lucija. "Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125

Šafran, L. (2020). 'Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 09.06.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125

Šafran L. Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2020 [pristupljeno 09.06.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125

L. Šafran, "Koncepcija društveno odgovornog marketinga u poslovanju poljoprivrednog poduzeća", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:385125

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.