master's thesis
ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA

Badža, Vedrana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek
Department of Bioeconomics and Rural Development

Cite this document

Badža, V. (2016). ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:969935

Badža, Vedrana. "ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:969935

Badža, Vedrana. "ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:969935

Badža, V. (2016). 'ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek, accessed 18 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:969935

Badža V. ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek; 2016 [cited 2021 June 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:969935

V. Badža, "ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:969935

Islandora Bookmark - Please login to use this feature