završni rad
Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama

Uremović, Ivan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj

Citirajte ovaj rad

Uremović, I. (2019). Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:935474

Uremović, Ivan. "Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:935474

Uremović, Ivan. "Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:935474

Uremović, I. (2019). 'Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 22.04.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:935474

Uremović I. Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2019 [pristupljeno 22.04.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:935474

I. Uremović, "Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:935474

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.