Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj
Citirajte ovaj rad
Hitner, V. (2014). Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:478063
Hitner, Vedrana. "Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:478063
Hitner, Vedrana. "Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:478063
Hitner, V. (2014). 'Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:478063
Hitner V. Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2014 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:478063
V. Hitner, "Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:478063