Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj
Citirajte ovaj rad
Uremović, I. (2019). Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:935474
Uremović, Ivan. "Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:935474
Uremović, Ivan. "Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:935474
Uremović, I. (2019). 'Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:935474
Uremović I. Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2019 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:935474
I. Uremović, "Primjena marketinga u neprofitnim organizacijama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:935474