diplomski rad
Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda

Vedrana Hitner (2014)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Zavod za Agroekonomiku
Citirajte ovaj rad...

Hitner, V. (2014). Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:478063

Hitner, Vedrana. "Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:478063

Hitner, Vedrana. "Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:478063

Hitner, V. (2014). 'Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 21.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:478063

Hitner V. Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2014 [pristupljeno 21.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:478063

V. Hitner, "Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:478063