undergraduate thesis
Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi

Šilović, Mario
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek
Department of Bioeconomics and Rural Development

Cite this document

Šilović, M. (2019). Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293

Šilović, Mario. "Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293

Šilović, Mario. "Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293

Šilović, M. (2019). 'Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek, accessed 13 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293

Šilović M. Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek; 2019 [cited 2021 September 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293

M. Šilović, "Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293

Islandora Bookmark - Please login to use this feature