Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek Department of Bioeconomics and Rural Development
Cite this document
Šilović, M. (2019). Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293
Šilović, Mario. "Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293
Šilović, Mario. "Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293
Šilović, M. (2019). 'Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293
Šilović M. Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek; 2019 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293
M. Šilović, "Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293