završni rad
Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi

Šilović, Mario (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj

Citirajte ovaj rad

Šilović, M. (2019). Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293

Šilović, Mario. "Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293

Šilović, Mario. "Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293

Šilović, M. (2019). 'Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 02.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293

Šilović M. Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2019 [pristupljeno 02.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293

M. Šilović, "Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.