Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek Zavod za bioekonomiju i ruralni razvoj
Citirajte ovaj rad
Šilović, M. (2019). Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293
Šilović, Mario. "Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293
Šilović, Mario. "Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293
Šilović, M. (2019). 'Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293
Šilović M. Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293
M. Šilović, "Mjesto i uloga marketinške komunikacije u poljoprivredi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:044293